Menu
Ważne linki
BLIK
Treść strony
BLIK
Szybko zapłacisz i wypłacisz! BLIK zastępuje gotówkę i karty płatnicze. Pozwala na płatności za zakupy i wypłacanie pieniędzy przy użyciu smartfona z aplikacją SGB Mobile.
Gdzie użyć BLIKA?
Zapłacisz w internecie, w sklepie, wypłacisz pieniądze z oznaczonych bankomatów, dokonasz opłaty w ulicznych parkomatach, rozliczysz się za usługi z administracją publiczną, kupisz bilety do kina itp.
Gdzie znajdę BLIKA?
W aplikacji SGB Mobile, która jest dostępna dla smartfonów z systemem Android i iOS. Możesz ją pobrać w sklepie Google Play i App Store na swoim smartfonie.
W zależności od systemu operacyjnego (Android lub iOS) wybierz odpowiedni sklep i pobierz aplikację:
Jak korzystać z BLIKA?
W bankomacie lub na stronie sklepu internetowego wybierz BLIK. Płatność zrealizujesz wpisując jednorazowy, sześciocyfrowy kod wygenerowany w swojej aplikacji, następnie zatwierdź go na smartfonie. Tak samo zrób w sklepie stacjonarnym – potwierdź sprzedawcy, że płacisz BLIKIEM.
1. Wybierz „Płatność BLIK”.
2. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji SGB Mobile.
3. Wpisz kod na stronie internetowej.
4. Potwierdź płatność w swoim smartfonie.
1. Poinformuj sprzedawcę: płacę BLIKIEM!
2. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji SGB Mobile.
3. Wpis kod na terminalu.
4. Potwierdź płatność w aplikacji SGB Mobile.
1. Sprawdź czy bankomat akceptuje wypłatę BLIK.
2. Wybierz opcję wypłaty BLIK.
3. Wybierz kwotę wypłaty.
4. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji SGB Mobile i wpisz go w bankomacie.
5. Potwierdź płatność w aplikacji SGB Mobile.
Jak zainstalować BLIKA?
Ile kosztuje BLIK?
Za korzystanie z BLIKA nie ponosisz żadnych kosztów. To darmowa usługa.
BLIKUJ mądrze
Pamiętaj o bezpieczeństwie, zabezpiecz swój smartfon przed kradzieżą i nieuprawnionym dostępem!
Co nowego w SGB Mobile
Od 18 stycznia 2022 roku
Szanowni Państwo,
Z uwagi na rosnącą skalę oszustw z wykorzystaniem usługi BLIK oraz w trosce o bezpieczeństwo finansowe Klientów, została podjęta decyzja o obniżeniu limitów tej usługi:
Limity kwotowe:
Domyślny dzienny limit gotówkowy: 500 zł
Domyślny dzienny limit bezgotówkowy: 500 zł
Domyślny dzienny limit internetowy: 500 zł
Maksymalny dzienny limit globalny: 2000 zł
Limity ilościowe:
Maksymalny dzienny limit gotówkowy: 2
Maksymalny dzienny limit bezgotówkowy: 10
Maksymalny dzienny limit internetowy: 10
Maksymalny dzienny limit globalny: 22
Od 13 października
Płatność Xiaomi Pay już dostępne! Masz możliwość dokonywania płatności najnowszą opaską Xiaomi Mi Band 6 NFC, która zadebiutowała na polskim rynku. To już piąty cyfrowy portfel dostępny dla klientów Banku Spółdzielczego w Zwoleniu.
Od 11 października
Przelewy na telefon BLIK już dostępne w SGB Mobile! Chcesz natychmiast przelewać środki 24/7 bez znajomości numeru rachunku odbiorcy? Teraz to możliwe. Z usługi przelewów na telefon BLIK mogą już korzystać klienci Banków Spółdzielczych. Zarejestruj numer i sprawdź jakie to proste!
Od 1 lipca
Autopay w SGB Mobile! Stanie w kolejce do bramki na autostradzie to nie jest Twoje ulubione zajęcie? Uruchom usługę automatycznych przejazdów przez autostrady w SGB Mobile i sam decyduj kiedy się zatrzymasz. Promocja – zapłać mniej za przejazdy!
Dowiedz się więcej o usłudze i poznaj szczegóły promocji
Od 25 maja
Pojawiła się nowa funkcjonalność – Active. To usługa dla użytkowników urządzeń marki Garmin. Dzięki połączeniu aplikacji SGB Mobile z Garmin Connect, możesz sprawdzić w naszej aplikacji swoje dane dotyczące aktywności sportowej oraz kondycji – kroki, przebyty dystans, intensywny trening, spalone kalorie, tętno, saturację, sen. Już wkrótce pojawią się w niej wyzwania dla aktywnych.
Dowiedz się więcej o usłudze i poznaj szczegóły wyzwania