Menu
Ważne linki
Otwieramy przyszłość
Treść strony
Bank Spółdzielczy w Zwoleniu opracował szczegółową Strategię działania na najbliższe lata, której głównym założeniem jest realizowanie hasła:
Wzrost pozycji rynkowej Banku
poprzez poprawę jakości świadczonych usług oraz środowiska pracy
Postawiliśmy sobie jasne cele, które są priorytetem w Naszym codziennym działaniu. Są to:
Jakość – Klient – Rynek
Nieustannie dbamy o to, by:
- Utrzymać konkurencyjność Banku,
- Modernizować środowisko informatyczne Banku,
- Zapewnić zasoby niezbędne do realizacji planowanych zamierzeń,
- Utrzymać dynamikę przychodów na poziomie nie niższym niż dynamika kosztów.
Ponadto, wspólnie z Bankiem Zrzeszającym realizujemy wspólnie opracowane cele zawarte w kampanii OTWIERAMY PRZYSZŁOŚĆ.
Co to dla nas oznacza?
- klient w centrum uwagi
- siła wspólnego działania
- cyfrowa moc
- wysoka efektywność
- lokalność, tradycja, elastyczność
Czym dla Banków SGB jest DOBRO KLIENTA?
Banki Spółdzielcze SGB to banki pierwszego wyboru dla rolników, klientów firmowych i indywidualnych z obszarów wiejskich oraz małych i średnich miast. Jako grupa SGB chcemy oferować naszym klientom najlepsze produkty – bezpieczne, funkcjonalne, dopasowane do ich różnorodnych potrzeb.
-
Dostęp do atrakcyjnych ofert – pełen wachlarz produktów i usług
-
Bezpieczna i funkcjonalna aplikacja mobilna
-
Nowe formy współpracy z rynkiem młodych konsumentów
-
Jeszcze lepsza bankowość internetowa spełniająca wymagania przedsiębiorców
-
Dedykowana oferta dla rynku Agro i samorządów
-
Współpraca finansowa z deweloperami
-
Wyjątkowa oferta usług i produktów dla mikro, małych i średnich przedsiębiorstw
Czym jest CYFROWA MOC dla Banków SGB?
Mamy ambicję być grupą najnowocześniejszych technologicznie banków w Polsce, których siłą jest wspólne działanie, biznesowa elastyczność i bliskie, przyjazne relacje z lokalnymi społecznościami.
-
Kontynuacja „Mobilnego przyspieszenia”
-
Nowatorskie rozwiązania technologiczne, w tym rozwiązania chmurowe
-
Jakościowy skok w procesie standaryzacji systemów centralnych oraz automatyzacji działań
-
Optymalizacja kosztów infrastruktury informatycznej
-
Narzędziowe wsparcie sprzedaży
-
Uproszczenie procedur
-
Najwyższe standardy w dziedzinie cyberbezpieczeństwa
-
24-godzinny monitoring oraz alarmowanie w przypadku zagrożenia bezpieczeństwa
Czym jest dla Banków SGB DOBRO GRUPY?
Dostarczamy Bankom Spółdzielczym SGB nowoczesne i bezpieczne rozwiązania finansowe, które odpowiadają potrzebom lokalnych społeczności i służą realizacji ich celów – na zasadzie partnerstwa, z zachowaniem dialogu i przyjaznych relacji.
-
Koncentracja działań SGB-Banku SA na obsłudze Banków Spółdzielczych SGB
-
Dedykowana sieć obsługi Banków Spółdzielczych SGB
-
Zespoły doradców służące wsparciem Bankom Spółdzielczym SGB
-
Rozwiązania informatyczne wspomagające zarządzanie relacjami
-
Partnerstwo w projektach gospodarczych i społecznych na szczeblu lokalnym
-
Pełne i efektywne wykorzystanie sieci oddziałów i placówek bankowych
Na czym zbudujemy EFEKTYWNOŚĆ Banków SGB?
Nieustająco pracujemy nad maksymalizacją efektywności kosztowej, wyższą rentownością oraz ograniczaniem ryzyk. Nasz cel to organizacja bezpieczna pod względem kapitałowym, ludzkim i technologicznym. Efektywna dla klientów i Banków Spółdzielczych SGB.
-
Zwiększenie poziomu uproduktowienia klientów
-
Wzrosty przychodów dzięki zoptymalizowanym procesom biznesowym, bardziej atrakcyjnej ofercie, silnej aktywności marketingowej, spójnemu wizerunkowi oraz kulturze współpracy
-
Ponowną wycenę usług nakierowaną na jak największą opytmalizację kosztów (m.in. dzięki centralizacji zakupów czy wdrożeniu nowych procesów backoffice)
-
Plan do 2024 roku: zwiększenie poziomu skali swojej działalności o około 20% i podwojenie wyniku brutto całej Grupy
Jakie znaczenie mają PRACOWNICY Banków SGB?
Stawiamy na zespoły najlepszych ludzi – takich, którzy mają bliskie relacje z klientami, znają ich potrzeby i rynek. Doskonale realizują swoje zadania doradcze i operacyjne w obszarze budowania ofert, wykorzystania technologii oraz osiągania najwyższych parametrów efektywnościowych.
-
Kadry Banków Spółdzielczych SGB decydują o potencjale i rynkowym znaczeniu Grupy
-
Kluczem do wspólnego sukcesu jest rozwój umiejętności eksperckich i menedżerskich
-
W relacjach z pracownikami dominuje kultura współpracy, dialogu i odpowiedzialności za podejmowane decyzje
-
Siłą spółdzielczej wspólnoty jest wzajemne rozumienie potrzeb – indywidualnych aspiracji każdego pracownika i celów organizacji
-
Nastawienie na wspólny sukces i Dobro Klienta to główny motyw wewnętrznej harmonii
Jak postrzegamy LOKALNOŚĆ SGB?
Jesteśmy blisko naszych klientów i lokalnych społeczności. Wiemy, że wszyscy klienci mają podobne wymagania i aspiracje, oczekują traktowania z taką samą atencją i chcą otrzymywać dobre oferty. Chcemy jak najlepiej odpowiadać na ich potrzeby. Jesteśmy blisko nich, na wyciągnięcie ręki.
-
Utrzymanie bezpośrednich, partnerskich relacji ze społecznościami lokalnymi
-
Zwiększenie liczby udziałowców i ich zaangażowania
-
Wzmocnienie wsparcia dla lokalnych inicjatyw
-
Trwała i szeroka współpraca z samorządami
-
Globalne produkty dla lokalnych odbiorców
-
Stawianie na lokalność przy tworzeniu ofert produktowych i usług
-
Zrozumienie zróżnicowanych terytorialnie, indywidualnych potrzeb biznesowych